ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ !


ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΝΥΣΙΩΤΗ ΣΥΜΕΩΝ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ-ΕΣΔΡΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Με αυτή την επιστολή θα απαντούσα αν μου ζήταγε ο Γιάνης Βαρουφάκης τη γνώμη μου για την πορεία της Οικονομίας μετά τις εκλογές.
Καλησπέρα αγαπητέ μου Γιάννη,
δεν μπορώ δυστυχώς να εκτιμήσω μια κατάσταση η οποία δεν ξέρω πώς ακριβώς είναι...

Δεν έχω δηλαδή επαρκή δεδομένα για να προσδιορίσω πώς θα μπορούσαν να εξελιχθούν τα επόμενα χρόνια για αυτή τη χώρα που λέγεται Ελλάδα, δηλαδή τη χώρα μας.

Μέχρι στιγμής, κάναμε μια καλή εμφάνιση διεκδίκησης, διερευνητικού χαρακτήρα αλλά τα μηνύματα που έχουμε εισπράξει είναι αντικρουόμενα.

Βλέπεις και εκείνα τα παλιομόλογα τα τριετή κόλλησαν στο 17%, τι θα κάνουμε με αυτά ρε Γιάνη ; Δεν μας παίρνει κανείς στα σοβαρά με τέτοιες προσπάθειες πού κάνουμε.

Θα μου πεις, αντέδρασε το Χρηματιστήριο, ναι αλλά το δανειακό μας επιτόκιο καθορίζεται από τα ομόλογα που να πάρει η ευχή να πάρει.

Ξέρεις τώρα αν κολλήσει το μυαλό των Γερμανών, δεν ξεκολλάει εύκολα, τους ξέρω καλά από παλιά, θα μας κάνουν θέμα.

Από ότι λένε αυτοί οι τύποι θέλουν να είμαστε σε πρόγραμμα επιτήρησης για να βοηθήσουν, αν όχι, βοήθεια γιοκ. Δεν βλέπω και πολύ ζεστούς ρε πουλάκι μου και εκείνους τους Γάλλους, ούτε τους Ιταλούς, τώρα για τους Ισπανούς ούτε κουβέντα.

Πιστεύω θα μας ζορίσουν τελικά. Εκείνο το θηρίο ο Σόϊμπλε, αγριεύει και δίνει εντολές καμιά Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα να μην κάνει δηλώσεις αν δεν μιλήσει αυτός πρώτος μαζί μας...

Πιστεύεις ότι θα συμφωνούσες με αυτό το τυπάκι σε τίποτα μαζί του, όταν το δεις, αν δεν γίνονταν όλα με τον τρόπο που θέλει αυτός ;

Μαζί με όλους τους εναντίον μας διαβόλους άρχισαν και κάτι εταιρείες στυλ Nomura τις δηλώσεις του τύπου: Όποια κι είναι η συμφωνία μεταξύ Αθήνας και Ευρωπαίων, η Ευρωζώνη θα απαιτήσει μεγάλες μεταρρυθμίσεις.

Διάβασα και το εξής,  Γιάννη, νομίζω ότι το πήρε το μάτι σου το Γερμανικό έγγραφο, που ετοιμάστηκε ενόψει της συνεδρίασης του EuroWorking Group και αποκάλυψε το Reuters. Να τηρηθούν πλήρως οι υποχρεώσεις, απαιτεί η Γερμανία, καλώντας ουσιαστικά την Αθήνα να εγκαταλείψει τις προεκλογικές δεσμεύσεις.

Τι να πω ,φαίνεται ένα στρίμωγμα στις πίσω θέσεις του Λεωφορείου. Σε βλέπω ρε παιδί μου πολύ αισιόδοξο με την αλληλεγγύη της Ευρώπης αλλά δεν βλέπω βρε χρυσέ μου καθόλου αλληλέγγυα την Ευρώπη.

Διαβλέπω μια πίεση να καραδοκεί πάνω από το κεφάλι μας από αυτούς τους ανεκδιήγητους τύπους. Παιδί μου μήπως τελικά αληθεύει ότι θέλουν να μας τσακίσουν γιατί είμαστε το κακό παράδειγμα ;

Πρόσεξε το λίγο αυτό καλέ μου, εσύ βέβαια ξέρεις περισσότερα. Γιάνη μου αν μας κόψουν τον ELA , σκέφτεσαι να κάνεις κάτι που θα δώσει χρήμα στις Τράπεζες αν γίνει κανένα Bank Run ;

Έχεις σκεφτεί κάτι ; Εμένα πάλι δεν μου έρχεται κάτι στο νου που να πάρει η ευχή να πάρει. Πιστεύεις ότι θα φοβηθούν να το κάνουν ; Τι να σου πω, ιδέα δεν έχω. Και αν σου κάτσει ; Δεν θέλω ούτε καν να το σκέφτομαι, θα είναι η αρχή του τέλους. Άμα μας κάτσει τέτοια φάση το Grexit θα είναι θέμα ωρών. Ατύχημα σου λέει ο άλλος. Μετά πάμε 60 χρόνια πίσω.

Αυτά τα λίγα ήθελα να σου εκμυστηρευθώ σήμερα, αφού με ρωτάς πως βλέπω τα πράγματα.

Πιστεύω ότι κάτι έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου και την κατάλληλη στιγμή θα βγάλεις τον άσσο από το μανικι, αρκει να τον έχεις.

Τον έχεις παιδί μου ;

Θέλω να νιώσω στο πετσί μου και εγώ μια φορά σαν Έλληνας ότι τους πήραμε τα σώβρακα!!!

Με εκτίμηση και αγάπη

Ο φίλος σου Σίμος 

Για την αντιγραφή 
Συμεών Παπαδημητρίου-Έσδρα 
Πρόεδρος Δ.Σ. 
της Bestlioge Αναπτυξιακών Συμμετοχών Α.Ε.