ΤΩΡΑ, ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΑΣΕΜΝΗ" ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ


ΟΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΛΑΓΟΜΙΤΖΗΣ - ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ
"Σχετικά με πρόσφατο κείμενο ηλεκτρονικής εφημερίδας, που αναφέρεται σε «άσεμνη φωτογραφία», αναρτηθείσα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, έχω να δηλώσω τα εξής: Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι γνήσια, αμοντάριστη και απεικονίζει το χριστουγεννιάτικο διάκοσμο σε οδικό δίκτυο δήμου της Αττικής. Το δε σχόλιο μου είναι εμφανώς δηκτικό και κριτικό, σχόλιο με το οποίο ήθελα ακριβώς να καυτηριάσω την τουλάχιστον άκομψη...
και κακόγουστη επιλογή διακόσμησης. Κατόπιν τούτων εντύπωση μου προκαλεί η βιασύνη κάποιων να διαστρεβλώσουν εμφανώς το νόημα και τον σκοπό της συγκεκριμένης ανάρτησης, με εμπάθεια και σκοπιμότητα που γίνεται αντιληπτή ήδη από τον τίτλο του κειμένου της προρηθείσας ιστοσελίδας.

Αντιλαμβάνομαι την προσπάθεια κάποιων να πάρουν θέση «μάχης», καθότι τέτοιες λογικές τους προσδιορίζουν, καθότι ήδη είχαμε αναλάβει ως επιτροπή δράσεις πρωτόγνωρες για τη λειτουργία μας. Ο αγώνας άλλωστε για την εμβάθυνση της νομιμότητας και της τάξης λογικό να είχε αντιδράσεις, λογικό κάποιους να ξεβόλευε.

Το ότι θα έφταναν όμως στο ακραίο αυτό σημείο, να διαστρεβλώνουν και να κηλιδώνουν, να είμαι ειλικρινής δεν το ανέμενα. Ένεκα όμως του γεγονότος πως είμαι επαγγελματίας-συλλειτουργός του δικαίου και οικογενειάρχης, η διαχείριση της προσωπικότητάς μου από τρίτους αποτελεί αντικείμενο προστασίας, επομένως θα αναγκαστώ να προσφύγω στη δικαιοσύνη για τη διαφύλαξη και την αποκατάσταση της τιμής και της υπόληψής μου.

Για τη διευκόλυνση δε της λειτουργίας της επιτροπής, έθεσα στη διάθεση του Δημάρχου την παραίτησή μου, η οποία έγινε δεκτή.

Παραμένω όμως πεπεισμένος, πως η επιτροπή θα συνεχίσει να εργάζεται για το καλό των παιδιών μας και των σχολείων μας, κι όχι για την εξυπηρέτηση ιδιοτελών συμφερόντων.

Σίγουρα πάντως, ολοκληρώνοντας το μεταπτυχιακό μου στη δημοσιογραφία κι ενόψει της επικείμενης έναρξης της διδακτορικής μου διατριβής με θέμα τον δημοσιογραφικό κώδικα δεοντολογίας, η ως άνω συμπεριφορά των κονδυλοφόρων, θα αποτελέσουν χρήσιμο case study.

Μην ξεχνάμε άλλωστε πως ο υπάρχων κώδικας αναφέρεται στην υποχρέωση του δημοσιογράφου για «αντιστοιχία τίτλου και κειμένου και την ακριβή χρησιμοποίηση φωτογραφιών, εικόνων και γραφικών απεικονίσεων». Για αυτό τους ευχαριστώ.

Με εκτίμηση,
Νίκος Λαγομιτζής