Απάντηση του Τάσου Καρασαρλή στοΔιονύση Ζαμάνη: "Ουδέποτε υπήρξα κερδοσκόπος και καιροσκόπος"


Καλησπέρα στους συνδημότες μου,
Θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο για την αναφορά του Κου Ζαμάνη – Δημάρχου Διονύσου, στο πρόσωπο μου για το «τεράστιο ειδικό και ηθικό βάρος» που μου προσδίδει όσον αφορά τις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές. Κατ’αρχάς αποδίδει στο πρόσωπο μου μια υστεροβουλία και μία νοσηρά ωφελιμιστική στάση, αναφορικά με την 25ετη συμμετοχή μου στα κοινά...
 Η έκφραση «.....προεξοφλώντας το αποτέλεσμα των επερχόμενων Δημοτικών εκλογών παραιτήθηκε...» μου προσδίδει κατ’ ουσίαν τον χαρακτηρισμό του κερδοσκόπου και του καιροσκόπου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Γνωρίζει πολύ καλά ο Κος Ζαμάνης και οι συνδημότες μου τους λόγους της παραίτησης μου, ήτοι να αφιερωθώ ολοκληρωτικά στο νέο δύσκολο πολιτικό στίβο που επέλεξα, σαν υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος.

Επίσης θεωρώ ότι με τη στάση μου διευκόλυνα την λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου (σε προεκλογική περίοδο), αλλά και την παράταξη μου. Διότι αυτό που μονίμως κατέκρινα για κάποιους συμβούλους «ωσεί παρόντες και οιονεί απόντες» δεν θα ήθελα επ’ουδενί να ισχύσει και για το πρόσωπο μου.

Εδώ θα ήθελα να τονίσω ότι όταν πληροφορήθηκα τα περί της αναβολής του Συμβουλίου της 10/2/2019 ανέλαβα πρωτοβουλία, εν γνώσει και του Κου Ζαμάνη, για να αποτελέσω λύση και όχι μέρος του προβλήματος.

Τέλος κύριε Ζαμάνη, η κρίση του εκλογικού σώματος στο Δήμο μας θα εξαρτηθεί από τον συντελεστή ικανοποίησης αλλά και τις μελλοντικές προσδοκίες των συμπολιτών μας.

Εύχομαι σε όλους εναν αγώνα τίμιο και δίκαιο για το καλό του Δήμου μας.

Με τιμή
Τάσος Καρασαρλής 
Υποψήφιος περιφερειακός Σύμβουλος Γ. Πατούλη