ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΗΛΑ: "ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ..."


ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ Γ.ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ -Π.ΜΠΙΤΑΚΟ
Με την ευκαιρία του ορισμού νέας Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής και της εκλογής του νέου Προεδρείου της στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Διονύσου στις 10-11-2014, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες (Αντιπρόεδρο και μέλη της σχολικής επιτροπής, Διευθυντές και Διευθύντριες σχολείων, συλλόγους γονέων και λοιπούς φορείς) για τη μέχρι σήμερα κοινή πορεία μας. Ήταν μια εμπειρία δημιουργική και...
ξεχωριστή για μένα!

Ευχαριστώ τον πρώην Δήμαρχο... Γιάννη Καλαφατέλη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, αναθέτοντάς μου το 2013 τη θέση της Προέδρου και εύχομαι και ο νεοεκλεγείς Πρόεδρος και συνάδελφος Νίκος Λαγομιτζής να έχει μία, επίσης, δημιουργική πορεία στον χρόνο θητείας του ως Προέδρου.

Προσωπικά, μετά από πρόταση στο δημοτικό συμβούλιο του Παναγιώτη Μπιτάκου και της δημοτικής παράταξης "Νέας Πνοής" ορίστηκα μέλος στη Δευτεροβάθμια Σχολική επιτροπή του Δήμου Διονύσου, κάτι που με ενδιέφερε άμεσα, καθώς έχω κόρη που φοιτά στο Λύκειο Δροσιάς και βιώνω τα προβλήματα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ευχαριστώ και για την πρωτοβουλία του Παναγιώτη Μπιτάκου να με προτείνει ως Αντιπρόεδρο στη Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή, αλλά και τον Γιάννη Καλαφατέλη και την ομάδα της "Ενωτικής Πρωτοβουλίας" για την στήριξή τους στην πρωτοβουλία αυτή.

Νομίζω ότι άξιοι άνθρωποι εξελέγησαν στο τιμόνι της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, κι εγώ θα προσπαθήσω από την πλευρά μου με την εμπειρία μου και τη διάθεσή μου για προσφορά να συμβάλω με τις τοποθετήσεις και την ψήφο μου στην αντιμετώπιση προβλημάτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου μας.

Λαμπρινή Μήλα - Ελευθεριάδη