ΣΠΥΡΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ ΣΤΟ EDIONYSOS.GR: "ΕΧΩ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ !..."


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ-ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ, ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ EDIONYSOS.GR...




Η αποκλειστική και ιδιαίτερα αποκαλυπτική δήλωση  του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, είναι η πιο κάτω :

"Είναι αλήθεια ότι χθες, μετά από μία ιδιαίτερα ατυχή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, υπέβαλλα την παραίτησή μου προς το Δήμαρχο Διονύση Ζαμάνη.

Για την αποφυγή οποιασδήποτε παρερμηνείας ή απόπειρας διαστρέβλωσης της πραγματικότητας, θέλω να υπογραμμίσω  ότι εξακολουθώ και στηρίζω το Δήμαρχο και τη διοίκηση.

Από την άλλη πλευρά, δηλώνω ότι σε ότι αφορά το πρόσωπό μου δεν πρόκειται να επιτρέψω στο εξής να μετατραπεί σε μπάχαλο το Δημοτικό Συμβούλιο, επειδή ορισμένοι δημοτικοί σύμβουλοι -λίγοι ευτυχώς- τόσο της πλειοψηφίας όσο και της μειοψηφίας, επιθυμούν να παρεμβαίνουν συνεχώς και χωρίς μέτρο, καταστρατηγώντας προκλητικά τον Κανονισμό του Δημοτικού Συμβουλίου και εν τέλει υποβαθμίζοντας τη λειτουργία του.

Ο Δήμαρχος μου ζήτησε πράγματι να ανακαλέσω την παραίτησή μου. Δηλώνω ότι δεν έχω λάβει την τελική μου απόφαση και είμαι ακόμη πάρα πολύ απογοητευμένος.

Σε κάθε περίπτωση, θέλω να διευκρινίσω ότι δεν είμαι διατεθειμένος να αλλάξω τη στάση μου, ιδιαίτερα στην περίπτωση που δεν ληφθούν τα κατάλληλα μηνύματα από ορισμένους. Άλλωστε, με τα δημοτικά πράγματα ασχολήθηκα όχι για να βγάλω χρήματα, καθώς είναι γνωστό ότι όχι μόνο δεν λαμβάνω ούτε ένα ευρώ για τις υπηρεσίες μου αλλά αντίθετα ξοδεύω και από την τσέπη μου"

ΣΧΟΛΙΟ EDIONYSOS.GR 

Θα είναι τεράστια απώλεια για τη δημοτική αρχή -και όχι μόνο- η αποχώρηση του Σπύρου Γιαννουλάτου, πέρα από πρόσωπα, συμπάθειες και αντιπάθειες. Θα αποτελεί μία θεσμική ήττα άνευ προηγουμένου, όχι μόνο για τη δημοτική αρχή αλλά για το σύνολο των δημοτικών συμβούλων γενικότερα. Πρωτίστως ο Διονύσης Ζαμάνης αλλά και, δευτερευόντως, οι επικεφαλής των λοιπών παρατάξεων της αντιπολίτευσης, οφείλουν να λάβουν πρωτοβουλίες και να προστατεύσουν τον Πρόεδρο και εν γένει το θεσμό του Δημοτικού Συμβουλίου. Οι λίγοι, ευτυχώς, απείθαρχοι, προπέτες και τελικά... τζάμπα μάγκες, πρέπει κάποτε να απομονωθούν.

ΠΠ