ΛΙΛΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ:"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΘΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ..."


"ΕΙΧΑΜΕ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ" ΔΗΛΩΝΕΙ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
"Ευχαριστώ τον Δήμαρχο και τη δημοτική ομάδα των "Ανοιχτών Οριζόντων" για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν προτείνοντάς με για τη θέση της Προέδρου της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής. Θα πρέπει να υπογραμμίσω ότι πρόκειται για μια θέση εξαιρετικής ευθύνης μέσω της οποίας ο ενεργός και ευαίσθητος πολίτης μπορεί να προσφέρει...

κάτι πολύ περισσότερο από την απλή διαχείριση πόρων και κονδυλίων.

Είναι αλήθεια ότι στη σκέψη μου αυτή ακριβώς η προτεραιότητα είχε κυριαρχήσει καθώς και η πεποίθησή μου ότι θα ήταν εφικτή η συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της Σχολικής Επιτροπής.

Από την άλλη μεριά υπήρξαν και συνεχίζουν να υφίστανται κάποια ζητήματα που παραμένουν για μένα ιδιαίτερα σημαντικά, τόσο όσο να μη μου επιτρέπουν αυτή τη στιγμή την αποδοχή της τιμητικής αυτής πρότασης.

α. Είναι αλήθεια ότι είχαμε δεσμευθεί προεκλογικά ότι θα κινηθούμε με εξωστρέφεια και ότι θα απευθυνθούμε στον ενεργό πολίτη ακόμα κι αν δεν είναι ενταγμένος και δεν υποδεικνύεται από παράταξη.

β. Είχα θέσει ως μοναδική προϋπόθεση για τη συμμετοχή μου στη Σχολική Επιτροπή το δικαίωμα να έχω λόγο ή τουλάχιστον να γνωρίζω εκ των προτέρων τις άλλες προτάσεις για την κάλυψη των θέσεων τακτικών και αναπληρωματικών μελών, κάτι που στην πράξη δεν έγινε.

γ. Τέλος, θεωρώ ότι ήταν εσφαλμένος ο τρόπος εισαγωγής του θέματος στο ΔΣ στη χθεσινή συνεδρίαση με όλα τα αρνητικά αποτελέσματα, που είναι γνωστά στον καθένα και στην καθεμία από εμάς.