Β.Κοκμοτός: "Δεν είμαι ικανοποιημένος από τους χειρισμούς του Δήμου στη χιονόπτωση αλλά ο Δήμαρχος Διονύσου ήταν παρών..."


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΝΥΝ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ Δ.ΖΑΜΑΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ Δ.Ε. ΑΝΟΙΞΗΣ Χ. ΠΙΠΕΡΗ...


ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΕΒΑΛΕ ΔΗΜΟΤΗΣ ΣΤΟ FACEBOOK...


  • Βασίλης Κοκμοτός ...σχόλια που δε μου αρέσουν (υβριστικά, απρεπή κλπ) τα διαγράφω. Το δικό σου δεν είναι τέτοιο και ούτως ή άλλως θα απαντούσα. Είναι προσωπική σου άποψη και τη.σέβομαι. Αν ανατρέξεις σε όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις μου θα διαπιστώσεις πως πάντα απαντώ. Επί του θέματος με την αποτελεσματικότητα του Δήμου στη τελευταία χιονόπτωση δεν είμαι ικανοποιημένος αν και αναγνωρίζω τις προσπάθειες και του Δήμου και των Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας. Είσαι άδικος όμως με τον σημερινό δήμαρχο γιατί ήταν παρών και σ' αυτή τη φάση όπως και σ' όλες τις προηγούμενες επί θητείας του. Στην Άνοιξη παρών ήταν και ο Πρόεδρος της Δημοτικης Ενότητας. Τους είδα προσωπικά. Κάποιους άλλους βέβαια δεν τους είδα αν και θα έπρεπε !!! Άφαντοι στην Άνοιξη ήταν οι προηγούμενοι. Και στα χιόνια και στις βροχές και στα έργα και με λιακάδες. Ο Ζαμάνης στην Άνοιξη έχει μετρήσιμο έργο. Στα σχολεία, στην οδοποιία, στα γήπεδα, στα αντιπλημμυρικά, στην παιδική χαρά, στις εκδηλώσεις κλπ. Εσύ είδες τον προηγούμενο δήμαρχο πάνω στο μηχάνημα με τους χειριστές. Εγώ δεν τον είδα. Έργα στην Άνοιξη που να τον θυμίζουν δεν υπάρχουν. Σεβαστή η γνώμη σου αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω τη δική μου. Καλό βράδυ !!!