Η..."Απολογία" του Προέδρου της Δ.Ε.ΑΓ.Στεφάνου: "Ήμουν 18 ώρες πάνω σε ένα εκχιονιστικό"


Αγαπητοί φίλοι και συνδημότες δεδομένου ότι αυτές τις μέρες ακούγονται και λέγονται πολλά, ως δημότης και αιρετός στο Δήμο Διονύσου και από τη θέση του Προέδρου της Δ.Κ. Αγίου Στεφάνου έχοντας ιδία αντίληψη, βρισκόμενος επί 18 τουλάχιστον ώρες, σε ένα εκχιονιστικό σας καταθέτω και τη δική μου άποψη....


Σε ένα τέτοιο έντονο καιρικό φαινόμενο θα πρέπει να κατανοήσετε ότι καταβάλαμε υπεράνθρωπες προσπάθειες για να γίνει το καλύτερο εφικτό.

Το εκχιονιστικό όχημα που ήταν υπό την επίβλεψή μου καθάρισε πλέον των 20 χιλιομέτρων. Ήμουν Παρών στη Δ.Κ. Αγίου Στεφάνου από το ξημέρωμα της Τρίτης απαντούσα προσωπικά στο τηλέφωνο, μεριμνήσαμε να ανοιχτούν δρόμοι άμεσα για την ασφαλή μεταφορά ετοιμόγεννων γυναικών και ασθενών, κατόπιν οδηγίας δώσαμε αμέσως από την Τρίτη το πρωί βεβαιώσεις αδυναμίας κυκλοφορίας λόγω παγετού για να την προσκομίσουν στην εργασία τους οι δημότες.

Η αίθουσα του Πνευματικού Πολιτιστικού μας κέντρο ήταν ανοικτή και με θέρμανση και υποδέχτηκε όποιον είχε ανάγκη.Το προσωπικό μου τηλέφωνο δεχόταν όλο το 24ωρο κλήσεις και παρείχα τη βοήθειά μου σε όλους.Αυτή είναι η άποψη ενός ανθρώπου που ήμουν παρών σ' αυτή τη δυσκολία που αντιμετώπισε η πόλη μας.

Μιχάλης Κασαπάκης
Πρόεδρος Δ.Ε.Αγίου Στεφάνου