Παραμένει το πρόβλημα με τον αδέσποτο σκύλο στην Άνοιξη


ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΣΤΟ EDIONYSOS.GR ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ...












Προς edionysos.gr


7η ΗΜΕΡΑ (4η ΕΡΓΑΣΙΜΗ) ΣΕ ΟΜΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΚΥΠΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΛΟΓΩ ΑΔΕΣΠOΤΟΥ


Καλημέρα και καλή Χρονιά,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, σας αποστέλλω νέο email που έστειλα στον Δήμο και στον Δήμαρχο σχετικά με τον αδέσποτο σκύλο στην οδό Κύπρου στην Άνοιξη, αφού μέχρι σήμερα δεν υπάρχει καμία απάντηση ή ενέργεια. Παραμένει ο κίνδυνος για τους περαστικούς, παρακαλώ κοινοποιήστε μέσω του blog σας για ενημέρωση του κόσμου και να προφυλαχτεί. Θα εκτιμούσα να μην αναφερθεί το όνομά μου και τα στοιχεία μου στο δημοσίευμα. Όλα μου τα στοιχεία είναι στην διάθεση του Δήμου.

Ευχαριστώ



ΕΠΕΙΓOΝ

Παρακαλώ τον Δήμαρχο του Δήμου Διονύσου τον κο Ζαμάνη, την υπεύθυνη της επιτροπής Αδέσποτων κα.... και κάθε αρμόδιο στον Δήμο, να μεριμνήσουν άμεσα για την περισυλλογή και περίθαλψη του αδέσποτου σκύλου στην οδό Κύπρου και Κρήτης στην Άνοιξη.

Ο συγκεκριμένος σκύλος επιτέθηκε στο σκύλο μας και στην κόρη μου την Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου το βράδυ και δάγκωσε τον σκύλο μας με αποτέλεσμα να του προκαλέσει δύο τραύματα και να θέσει σε κίνδυνο την ζωή του και εν συνεχεία επιτέθηκε στην κόρη μου, χωρίς ευτυχώς να την δαγκώσει.

Σας αποστέλλω δύο πρόσφατες φωτογραφίες του αδέσποτου (σήμερα περίπου 10πμ), ο οποίος όπως φαίνεται είναι πεινασμένος. Επίσης σας αποστέλλω επιστολή μου που σας απεύθυνα προ 6ημέρου και δεν έχω λάβει καμία απάντηση έως σήμερα.

Παρακαλώ για τις άμεσες ενέργειες σας καθώς σύμφωνα με τον Ν. 4039/2012 (ΦΕΚ Α’15/02.02.12) ο Δήμος είναι υποχρεωμένος να φροντίζει την περισυλλογή και διαχείριση αδέσποτων ζώων συντροφιάς καθώς να ιδρύει και να λειτουργεί κατάλληλα καταφύγια αδέσποτων.







































ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ