ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ DELICATESSEN...


Όχι, η φωτογραφία δεν είναι από το Δήμο Διονύσου. Γιατί, απλούστατα, δεν είχα μαζί τη φωτογραφική μου μηχανή όταν χθες, 5 Αυγούστου στις 8 το πρωί, επί της οδού Κοιμήσεως θεοτόκου στον Άγιο Στέφανο, στο ύψος των γραφείων της εταιρίας Green Office (έπιπλα Κριμιζά), αντίκρυσα παρόμοιο θέαμα... Ένας ημεδαπός ηλικιωμένος, είχε ανοίξει...

τον κάδο και έψαχνε βιαστικά μέσα από τα σκουπίδια μου, τα σκουπίδια μας που εγώ και κάποιοι άλλοι από τη γειτονιά είχαμε πετάξει το προηγούμενο βράδι...

Ποιος είπε ότι στο Δήμο Διονύσου δεν έχουμε "κλοσάρ" ;

Οι οποίοι φαίνεται ότι προτιμούν την περιοχή μας λόγω σκουπιδιών... delicatessen (υψηλής γαστρονομίας)...

ΥΓ: Είναι η τρίτη φορά που έχω δει κοντά στο σπίτι μου ανθρώπους να ανοίγουν τους κάδους και να ψάχνουν για τρόφιμα ή οτιδήποτε άλλο πιστεύουν ότι μπορεί να τους φανεί χρήσιμο. Τις άλλες δύο προηγούμενες φορές ήταν αλλοδαποί νεαρής ηλικίας...

Π.Π.