ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΥ ΣΤΗ "ΝΕΑ ΠΝΟΗ" !


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ" ΕΝΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΑΣΤΟΧΗ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ "ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ" ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΕΙ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΣ... ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ...



ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟ»

Αναφερόμενος στην από 1/10/2015 ανακοίνωσή σας που δημοσιεύτηκε, επιθυμώ να σας επισημάνω τα παρακάτω:
Στον Κανονισμό Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου άρθρο 13, Απολογισμός Πεπραγμένων Δημοτικής Αρχής αναλυτικά περιγράφεται...
ο τρόπος και η διαδικασία του απολογισμού υπό την διεύθυνση του Προέδρου του σώματος (παράγραφος 5), και πάντα σύμφωνα με τους ισχύοντες Κανόνες στους οποίους δεν περιλαμβάνεται η χρήση οπτικών μέσων.

Επομένως δεν υπάρχει πουθενά παράβαση του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου από τον Πρόεδρο κατά παράβαση των νομίμων αρμοδιοτήτων του.

Κύριοι της Νέας Πνοής αναφέρετε ακόμη ότι για πολλοστή φορά η απολυταρχική και αντιδημοκρατική στάση του Προέδρου έναντι παράταξης της αντιπολίτευσης πλήττει ανεπανόρθωτα το κύρος του θεσμού του Δημοτικού Συμβουλίου και καταστρατηγεί κάθε έννοια ελευθερίας της έκφρασης, συναίνεση και συναδελφικότητα.

Εάν εννοείτε ότι δεν επέτρεψα την χρήση οπτικών μέσων (διαφανειών, slides), αυτό δεν είναι καταστρατήγηση αλλά δίκαιη αντιμετώπιση του θέματος έναντι όλων των υπόλοιπων παρατάξεων καθ’ όσον στην Διαπαραταξιακή Συνάντηση των επικεφαλής αυτών δεν συζητήθηκε και ούτε τέθηκε τέτοιο θέμα και σίγουρα επουδενί δεν λειτούργησα κατά παράβαση του κανονισμού λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου και των νομίμων αρμοδιοτήτων μου.

Πιστεύω πως η αποχώρηση της παράταξης σας ήταν άστοχη και απρόκλητη και λειτούργησε πολιτικά χωρίς να υπάρχει πραγματικό και ουσιαστικό έρεισμα για τέτοιου είδους αντίδραση.

Σε κάθε περίπτωση εάν νομίζετε ότι ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου με την συμπεριφορά του καταλύει τους θεσμούς και την δημοκρατική έκφραση, γνωρίζετε τι προβλέπει ο Δημοτικός Κοινοτικός Κώδικας και πράξτε ανάλογα και όχι με ανακοινώσεις και απειλές που στερούνται νομίμων επιχειρημάτων και σας εκθέτει στους Δημότες του Δήμου μας.

Επίσης σας επισημαίνω ότι η επαγγελματική και κοινωνική μου πορεία καθώς και η ενασχόλησή μου με τα κοινά επί σειρά ετών δεν σας παρέχει το δικαίωμα να αμφισβητείτε την ακεραιότητα μου, τις γνώσεις μου, την εμπειρία μου καθώς και την άσκηση των καθηκόντων μου ως Πρόεδρος του κορυφαίου Συλλογικού Οργάνου Διοίκησης του Δήμου Διονύσου.

Κλείνοντας παρακαλώ εις το εξής όταν αναφέρεστε σε παραβάσεις του κανονισμού του Δημοτικού Συμβουλίου και των νομίμων αρμοδιοτήτων μου να είστε συγκεκριμένοι αναφέροντας άρθρα και παραγράφους, προκειμένου να μπορώ να σας απαντώ και εγώ συγκεκριμένα.

9/10/2015

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ..
Γιαννουλάτος Σπυρίδων