ΝΙΚΟΣ ΜΟΛΒΑΛΗΣ: 5 ΧΡΥΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ... ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΗΘΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙΟΥ !


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK Ο ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΚΑΤΑΔΥΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΑΦΙΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΓΕΩ ΣΑΜΨΑΚΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΛΟΓΩ ΣΟΒΑΡΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ...





Οι Βαλκανικοί αγώνες τελείωσαν...Και πιστεύω με το καλύτερο αποτέλεσμα!!!Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου : Φυριγο Πέτρο και όλους τους συναθλητες μου για την όμορφη παρουσία που είχαμε. Όμως από τους Βαλκανικούς έλειπε ένας αθλητής που πέρυσι σαν σήμερα είχε ανεβάσει την σημαία στην κορυφή με χρυσό μετάλλιο δεν μπορώ λοιπόν να μην αφιερώσω αυτή μου την επιτυχία στους βαλκανικούς στον φίλο μου και συναθλητη μου ανδρογεως σαμψακης με την ελπίδα να είναι σύντομα κοντά μας..Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για την συμπαράσταση σας!!
#Balkan #Junior #Diving #Championship #Serbia2018 #5Gold #Medals #1m 🥇#3m 🥇#10m 🥇#3mSynchro 🥇#10mSynchro 🥇#Hellas #teamHellas#letsbemore #CAP #anthemis


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΟ WELOVESPORTS.GR