ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥΣ Ο ΜΑΘΗΤΕΣ


4 ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΙΛΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ...










ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

Στην αρχή της σχολικής χρονιάς καλό είναι οι μαθητές να καταρτίζουν ένα πρόγραμμα μελέτης προκειμένου να οργανώσουν σωστά το διάβασμά τους, να καλύπτουν σωστά όλη την διδασκόμενη ύλη και να μην κουράζονται αφιερώνοντας πάρα πολύ χρόνο την προηγούμενη ενός προγραμματισμένου διαγωνίσματος.

Σημαντικό είναι να έχουν κατά νου :

1. Διαβάζουμε 40 - 45 λεπτά συγκεντρωμένοι και κάνουμε μικρό διάλειμμα 5 εως 10 λεπτά το πολύ. Περισσότερη ώρα διαβάσματος σπάνια αποδίδει γιατί ο εγκέφαλος μας δεν μπορεί να διαχειριστεί νέες πληροφορίες.

2. Επιλέγουμε να λύσουμε τις ασκήσεις το βράδυ ενώ για την εκμάθηση νέας ύλης προτιμούμε ώρα που το μυαλό μας είναι ξεκούραστο.

3. Με μαθήματα, όπως μαθηματικά, φυσική, χημεία, αρχαία, ασχολούμαστε με τη νέα ύλη που διδαχθήκαμε αμέσως μετά το μάθημα. Είναι πιο εύκολο να κατανοήσουμε και να αφομοιώσουμε έννοιες που έχουμε πολύ πρόσφατα διδαχθεί.

4. Κάνουμε συχνές επαναλήψεις στη θεωρία των μαθημάτων γιατί έτσι είναι πιο εύκολο να συγκρατήσουμε πληροφορίες.

Η σωστή οργάνωση του διαβάσματός μας είναι η καλύτερη λύση για το άγχος των εξετάσεων !

Και να θυμόμαστε πάντα : δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο !

Λιλή Θεοδώρου
Εκπαιδευτικός
Κάτοικος Δήμου Διονύσου