ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Δ.Ε. ΡΟΔΟΠΟΛΗΣ ΜΑΝΟΛΗΣ ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗ -ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ- ΤΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ ΧΡΕΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ...
Δείτε πιο κάτω τα δύο βασικά σχόλια του Προέδρου της Δ.Ε.Ροδόπολης στο Facebook, τα οποία προκάλεσαν στη συνέχεια ένα ζωηρό διάλογο με πολίτες, μέλη δημοτικών παρατάξεων αλλά και μία δημοτική σύμβουλο (που εξελέγη μάλιστα με την ίδια παράταξη των "Ανοιχτών Οριζόντων"). Οι υπογραμμίσεις με έντονη γραμματοσειρά είναι δικές μας *
Από σήμερα 13/6/2018 και μέχρι νεωτέρας το κατάστημα της Δ.Κ. Ροδόπολης θα παραμείνει ΚΛΕΙΣΤΟ λόγω απροειδοποίητης απόσπασης σε αλλο τμήμα του Δήμου της υπαλλήλου που μέχρι σήμερα εκτελούσε χρέη γραμματιακής υποστήριξης και χωρίς μέχρι σημερα να έχει έρθει καποιος αντικαταστατης.
Φίλε ....... πριν λίγες μέρες ενημερώθηκα ότι είσαι ενεργό μέλος μιας νέας Δημοτικής Κίνησης.
Θα ξεκινησω λοιπόν με την ευχή για καθε επιτυχία στην προσπάθεια σου και μακάρι να σε δούμε και μέλος του Δ.Σ.
Δεν παρεξηγώ το γεγονός ότι δεν γνωριζεις με ακρίβεια τα γενικά καθήκοντα της γραμματέως σε μια ΔΚ, ελπίζω όμως αν στο μέλλον είσαι Δημοτικός Σύμβουλος να αφιερώνεις μισή ωρα απο τον χρόνο σου ώστε να επισκέπτεσε μία διαφορετική κοινότητα τον μήνα, να βλέπεις πως λειτουργούν οι Κοινότητες και να ενημερώνεσαι για τα προβλήματα τους.
Όσο απλο και αν ακούγεται αυτό, πίστεψέ με δεν το κάνει ΚΑΝΕΝΑΣ δημοτικός σύμβουλος.... Ουτε καν ο Δήμαρχος.
Στο θεμα μας τώρα....
Μια γραμματέας ΔΚ περα από το να ανοίξει και να κλείσει την κοινότητα
1. Θα απαντησει σε όλα τα τηλεφωνήματα, θα καταγράψει προβλήματα και θα ηρεμήσει τον εξαγριωμενο πολλες φορές πολιτη.
2. Ειναι σε διαρκή επικοινωνία με τον πρόεδρο, του μεταφέρει τα προβλήματα και όπου αυτο ειναι εφικτό δίνονται αμεσα λύσεις. Σε διαφορετική περίπτωση ενημερώνει τις αρμοδιες υπηρεσίες. Το τελευταίο πιστεψε με δεν ειναι απλό αφου μπορει να χρειαστει να προσπαθεί μια ολόκληρη μερα για να σηκωσουν τα τηλεφωνα στα κεντρικα.
3. Εφαρμόζει το πρόγραμμα που της εχει δώσει απο την προηγούμενη μέρα ο πρόεδρος κάτι που κατά την διάρκεια της μέρας και αναλογα της ανάγκες που προκύπτουν αλλάζει και κατευθύνει αναλογως τους υπαλλήλους της Κοινότητας καθως και αυτούς που εχουμε στην διάθεση μας περιστασιακά. π.χ ηλεκτρολόγοι ή αρπαγη.
4. Γνησια υπογραφής, ακριβές αντιγραφα, βεβαιώσεις μονιμου κατοικίας (τα οποια ειδικα τις ημέρες των εγγραφών στα σχολεία είναι δεκάδες καθε μέρα) κτλ.... Υπηρεσίες ΚΕΠ με λιγα λόγια.
5. Μεριμνά για την σωστή επικοινωνία μεταξυ Δήμου και ΔΚ. (E Mails κτλ)
6.Προετοιμαζει τα Τοπικά Συμβούλια, εκτελεί χρέη πρακτικογραφου σε αυτα και μεριμνά για την έγκαιρη κατά το νόμο δημοσίευση των αποφασεων και την αποστολή τους στον Δήμο.
7. Έχει συχνή επικοινωνία με τους φορείς και τα σχολεία της περιοχής κατα υπόδειξη του προέδρου για τυχόν προβλήματα.
Αυτές είναι κάποιες από ρις γενικές υποχρεώσεις μιας γραμματέως στις ΔΚ.
Ειδικότερα για την συγκεκριμένη που αποσπάστηκε θα αναφέρω πως είναι ανταποκρίτρια του ΟΓΑ και ληξιαρχος. Όπως καταλαβαίνεις εξυπηρετούσε μεγάλο όγκο κατοίκων της ευρύτερης περιοχής.
Όπως είναι κατανοητό μια κοινότητα χωρίς γραμματέα δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετήσει το κοινό και για αυτό τον λόγο έγινε η ανακοίνωση.
Ελπίζω συντομα να εχουμε αντικαταστάτη και να μην αναγκαστούμε να παραγγειλουμε πινακίδα ΚΛΕΙΣΤΟΝ ίδια με αυτη της παιδικής μας χαράς.
Στην διάθεση σου για οτι αλλο θες.
ΥΓ. Μια υπάλληλος ισως είναι αρκετή, καμία είναι τίποτα.
Θα ξεκινησω λοιπόν με την ευχή για καθε επιτυχία στην προσπάθεια σου και μακάρι να σε δούμε και μέλος του Δ.Σ.
Δεν παρεξηγώ το γεγονός ότι δεν γνωριζεις με ακρίβεια τα γενικά καθήκοντα της γραμματέως σε μια ΔΚ, ελπίζω όμως αν στο μέλλον είσαι Δημοτικός Σύμβουλος να αφιερώνεις μισή ωρα απο τον χρόνο σου ώστε να επισκέπτεσε μία διαφορετική κοινότητα τον μήνα, να βλέπεις πως λειτουργούν οι Κοινότητες και να ενημερώνεσαι για τα προβλήματα τους.
Όσο απλο και αν ακούγεται αυτό, πίστεψέ με δεν το κάνει ΚΑΝΕΝΑΣ δημοτικός σύμβουλος.... Ουτε καν ο Δήμαρχος.
Στο θεμα μας τώρα....
Μια γραμματέας ΔΚ περα από το να ανοίξει και να κλείσει την κοινότητα
1. Θα απαντησει σε όλα τα τηλεφωνήματα, θα καταγράψει προβλήματα και θα ηρεμήσει τον εξαγριωμενο πολλες φορές πολιτη.
2. Ειναι σε διαρκή επικοινωνία με τον πρόεδρο, του μεταφέρει τα προβλήματα και όπου αυτο ειναι εφικτό δίνονται αμεσα λύσεις. Σε διαφορετική περίπτωση ενημερώνει τις αρμοδιες υπηρεσίες. Το τελευταίο πιστεψε με δεν ειναι απλό αφου μπορει να χρειαστει να προσπαθεί μια ολόκληρη μερα για να σηκωσουν τα τηλεφωνα στα κεντρικα.
3. Εφαρμόζει το πρόγραμμα που της εχει δώσει απο την προηγούμενη μέρα ο πρόεδρος κάτι που κατά την διάρκεια της μέρας και αναλογα της ανάγκες που προκύπτουν αλλάζει και κατευθύνει αναλογως τους υπαλλήλους της Κοινότητας καθως και αυτούς που εχουμε στην διάθεση μας περιστασιακά. π.χ ηλεκτρολόγοι ή αρπαγη.
4. Γνησια υπογραφής, ακριβές αντιγραφα, βεβαιώσεις μονιμου κατοικίας (τα οποια ειδικα τις ημέρες των εγγραφών στα σχολεία είναι δεκάδες καθε μέρα) κτλ.... Υπηρεσίες ΚΕΠ με λιγα λόγια.
5. Μεριμνά για την σωστή επικοινωνία μεταξυ Δήμου και ΔΚ. (E Mails κτλ)
6.Προετοιμαζει τα Τοπικά Συμβούλια, εκτελεί χρέη πρακτικογραφου σε αυτα και μεριμνά για την έγκαιρη κατά το νόμο δημοσίευση των αποφασεων και την αποστολή τους στον Δήμο.
7. Έχει συχνή επικοινωνία με τους φορείς και τα σχολεία της περιοχής κατα υπόδειξη του προέδρου για τυχόν προβλήματα.
Αυτές είναι κάποιες από ρις γενικές υποχρεώσεις μιας γραμματέως στις ΔΚ.
Ειδικότερα για την συγκεκριμένη που αποσπάστηκε θα αναφέρω πως είναι ανταποκρίτρια του ΟΓΑ και ληξιαρχος. Όπως καταλαβαίνεις εξυπηρετούσε μεγάλο όγκο κατοίκων της ευρύτερης περιοχής.
Όπως είναι κατανοητό μια κοινότητα χωρίς γραμματέα δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετήσει το κοινό και για αυτό τον λόγο έγινε η ανακοίνωση.
Ελπίζω συντομα να εχουμε αντικαταστάτη και να μην αναγκαστούμε να παραγγειλουμε πινακίδα ΚΛΕΙΣΤΟΝ ίδια με αυτη της παιδικής μας χαράς.
Στην διάθεση σου για οτι αλλο θες.
ΥΓ. Μια υπάλληλος ισως είναι αρκετή, καμία είναι τίποτα.
*Το edionysos.gr δεν δημοσιεύει τα σχόλια τρίτων που απάντησαν στον κο Κόκκαλη (κάποια έχουν αρκετό ενδιαφέρον...) για λόγους προσωπικών δεδομένων.