ΤΑΣΟΣ ΚΑΡΑΣΑΡΛΗΣ: ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ !


Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ "ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ" ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ... ΕΞΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΩΣ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ! ΕΠΙΣΗΣ, ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ Α.ΣΩΡΡΑ, ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΧΘΗΚΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ... ΕΝΟΣ ΔΙΣ...

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΣΟ ΤΟΥ Τ.ΚΑΡΑΣΑΡΛΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΣ ΟΧΙ...

Λοιπόν σε συνέχεια των αποκαλύψεών μου ΑΛΛΑ και για τον Ιστορικό του μέλλοντος σχετικά με τις (σημαντικες ;;;;; ) συναντήσεις μου...

Με την ομάδα του ΚΥΡ ΣΩΡΡΑ .... ΠΡΩΤΗ γνωριμια Στην τράπεζα !!!! Eμφανιστηκε ως μεγαλοεπενδυτής με εχέγγυα στον Καναδά με σκοπό την εξαγορά της τράπεζας που εργαζόμουν !!!!! Ως υψηλόβαθμο στέλεχος συμμετείχα σε όλες τις συναντήσεις. Καθώς ήμουν γνώστης των παγκόσμιων αγορών και των κανόνων που τις διέπουν, απέρριπτα τις όποιες χρηματοοικονομικές αιτιάσεις του... παρά την έντονη επιχειρηματολογία του !!!!

Η συνέχεια δεν σας ενδιαφέρει παρά μόνον όταν τον ρώτησα ( τι επαγγελεσθε κύριε Σώρρα μου απάντησε με καμάρι οικονομικός δολοφόνος )

ΔΕΥΤΕΡΗ συνάντηση στο γραφείο μου στον Δήμο !!!

Ένα μεσημέρι με παίρνει τηλ ο δήμαρχος και μου λέει .... Τάσο είναι μία κυρία εδώ και θέλει να συνεργαστούμε για μεγάλες επενδύσεις στον δήμο μας !!!!! Θελω να δεις τι παίζει ;;;;;;; ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ;;;;;;;;; Πράγματι ήρθε στο γραφείο μου μια εντυπωσιακή κυρία και μάλιστα δικηγόρος !!!!!

Με το που της είπα ότι γνωρίζω τον κύριο Αρτέμη ολίγον τι δαγκώθηκε !!

Αφού έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις με ρώτησε αν έχουμε στον δήμο στρατηγικούς σχεδιασμούς για την ανάπτυξη της περιοχής και μάλιστα υψηλού κόστους !!!!!!!

Δηλαδή, ρωτησα ;;;;;   50-100-500 εκατ μέχρι και πανω απο ΕΝΑ δις !!!!!!!!!!  μου είπε.

Τότε της ανέφερα την επέκταση του ηλεκτρ σιδηροδρόμου απο ΚΗΦΙΣΙΑ - ΑΓ ΣΤΕΦΑΝΟ και μάλιστα μέχρι και το λιμάνι του ΩΡΩΠΟΥ .....

Επισης τη Δημιουργία Δημοτικού πανεπιστημίου με ιδιωτικοοικονομικό ΠΡΟΦΙΛ και Λοιπά φαραωνικά !!!!

Μου απαντησε αμεσα ΕΓΙΝΕ (( DEAL DONE ))!!!!!!!!!!

Τοτε άρχισα τα δυσκολα !!!!!

1/ τι απόδοση προσδοκούν από τις όποιες επενδύσεις τους ;;;;;;;;
2/ τα Κεφάλαια μέσω ποιας τραπέζης θα διακινούνται
3/ ποιος θα υπογράψει τις συμβάσεις με τον Κατασκευαστή και τον επενδυτή ;;;;;
4/ για πόσα χρόνια θα λειτουργεί η ανταποδοτικότητα ;;;;;;;;
5/ ποια υπουργεία εμπλέκονται και αν χρειάζονται εγκρίσεις από τις εποπτευόμενες αρχές ;;;;;;;

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ακόμη και σήμερα περιμένω ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ !!!!

Κοντολογίς βασίζεται σε ομόλογα όπως μου έλεγαν τα οποία έχουν εκδοθεί στις αρχές του αιώνα, η δε τράπεζα έχει εξαγορασθεί (ΑΝΑΤΟΛΗ) αφού προηγουμένως έχει υποστεί BAIL IN (ΚΟΥΡΕΜΑ ) όπως μου ανέφεραν συνάδελφοι από την εθνική και συνεπώς όλα είναι κατ'εμέ ουτοπικά και αναπόδεικτα θεωρήματα !!!!!

Πήγε Τράπεζα ΕΛΛΑΔΟΣ,   Πήγε Χριστόφια,   Πήγε Κεντ Τράπεζα ΚΥΠΡΟΥ !!!!!

Παντού ΤΖΙΦΟΣ !!!

Και το παράδοξο: πολλοί δήμοι ανά την Ελλάδα υπέγραψαν μνημόνια συνεργασίας με την ομάδα !!!! (σε Κρήτη, Μεσσηνία, Βορ Ελλαδα κλπ κλπ !!!!!!))  και να με κατσαδιάζει η επισκέπτρια και να μου ΛΕΕΙ  "γιατί όλοι αυτοί πείστηκαν και εσείς ΟΧΙ ;;;;;;;;;"

Αν θυμάμαι καλά έγινε συγκέντρωση στον ΑΓ Στέφανο και συμβούλεψα τον δήμαρχο να απέχουμε και μάλιστα επιδεικτικά !!!

Επίσης ΖΗΤΗΣΑΝ να μιλήσουν στο δημοτικό συμβούλιο πράγμα που ο δήμαρχος και ΕΓΩ αρνηθήκαμε !!!!!

ΑΥΤΑ τα ολίγα για τα σημεία των καιρών...

Αλλά και όπως αναφέραμε για τον Ιστορικό του ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ !!!!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!

Τάσος Καρασαρλής
Δημοτικός Σύμβουλος "Ενωτικής Πρωτοβουλίας"
πρώην Γενικός Δ/ντης FBB