Η Κίνηση του Χρήστου Τσεβά "Η Πόλη μας, το Σπίτι μας", ετοιμάζει το σχέδιο για την επόμενη ημέρα


ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ FACEBOOK. ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ 6 ΠΥΛΩΝΕΣ...









Αγαπητοί μου συνδημότες,

Πριν λίγους μήνες αποφάσισα να κάνω ένα δύσκολο και απαιτητικό ταξίδι. Να διεκδικήσω το αξίωμα του Δημάρχου Διονύσου δημιουργώντας την παράταξη η Πόλη μας το Σπίτι μας. Ήταν μία συνειδητή απόφαση ευθύνης, αλλά και υποχρέωσης.
Η θέληση μου να δράσω,να ενεργοποιηθώ, να διεκδικήσω, να εμπνεύσω και άλλους εντάθηκε όταν μαζί μου μοιράστηκαν το ίδιο πάθος και άλλοι νέοι άνθρωποι.
Και έτσι αποφάσισα να πραγματοποιήσω το ταξίδι προς τις Αυτοδιοικητικές εκλογές. Ακριβώς όπως πορεύομαι και στη ζωή μου.Με τις ίδιες αξίες. Με τον κώδικα ηθικής που προτάσσει τον σεβασμό και την ευθιξία. Χωρίς ευθυνοφοβία. Γιατί στην αυτοδιοίκηση οι ευθύνες πρέπει πάντα να έχουν όνομα.Θα είναι ένα ταξίδι με στόχο να φτιάξουμε μία Πόλη φιλική, ασφαλή, καθαρή, με διαφάνεια, που σέβεται τους Δημότες της, που είναι πρότυπο και δημιουργεί εξελίξεις.
Με βασικό καύσιμο τη θέληση και την ετοιμότητα, τη δική μου αλλά και της ομάδας μου, να υπηρετήσουμε τα κοινά μας όνειρα για τον τόπο μας και τις καθημερινές μας ανάγκες με ευαισθησία και επαγγελματισμό. Και θα τα υπηρετήσουμε με φρέσκες ιδέες. Χωρίς πολλά λόγια. Με όρεξη για δουλειά και μόνο.
Στο εγχείρημα αυτό δεν είμαι μόνος. Έχω δίπλα μου άξιους ανθρώπους, «νέους», που δε βρήκαν τίποτα έτοιμο, που αγωνίστηκαν και αγωνίζονται. Που δεν είναι πορφυρογέννητοι. Ακόμα και με εσάς, φίλοι συνδημότες, που δε σας γνωρίζω ακόμη όλους, μας ενώνει ένα κοινό Όραμα για την Πόλη μας. Τρέχουμε μαζί στον ίδιο μαραθώνιο. Είμαστε συνεπιβάτες στο ίδιο καράβι. Με τον ίδιο προορισμό, μία πόλη ικανή να «κρατήσει» τα παιδιά μας.
Ο καλύτερος τρόπος να πείς κάτι, είναι να το κάνεις!
Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα βγούμε μπροστά με τις προτάσεις μας για τον Δήμο Διονύσου. Οι προτάσεις αυτές, στη βάση ενός σχεδίου για τον τόπο μας, θα οριοθετήσουν την επόμενη μέρα. Και θα είναι διαρθρωμένες σε 6 πυλώνες:
• Εξυπηρέτηση του Δημότη,
• Καθαριότητα,
• Ασφάλεια,
• Διόνυσος –έξυπνη Πόλη,
• Αθλητισμός, Πολιτισμός και Νεολαία,
• Κοινωνική Πρόνοια και Αλληλεγγύη.
Τώρα είναι ώρα για σκληρή δουλειά. Το ταξίδι είναι δύσκολο. Και δεν έχει να κάνει με εμένα.
Έχει να κάνει με εμάς, με το τι μπορούμε να πετύχουμε μαζί σας.
Θα σας χρειαστούμε δίπλα μας. Θα χρειαστούμε την ενέργειά σας. Να μας ωθήσετε μπροστά αν είμαστε σωστοί αλλά και να μας διορθώσετε αν κάνουμε κάτι λάθος. Το ταξίδι τώρα αρχίζει και θα συνεχίσει και μετά τις εκλογές.
Τώρα είναι η σειρά μας....

Χρήστος Τσεβάς
Υποψήφιος Δήμαρχος
Δήμος Διονύσου